Pacjenci.pl Profilaktyka i leczenie „Well, this is fitness!” – nowa kampania Well Fitness popularyzuje prawdziwe oblicze treningu, dalekie od instagramowych filtrów
fot. materiały prasowe

„Well, this is fitness!” – nowa kampania Well Fitness popularyzuje prawdziwe oblicze treningu, dalekie od instagramowych filtrów

21 października 2024
Autor tekstu: Materiał prasowy

Sieć siłowni Well Fitness rozpoczęła swoją najnowszą kampanię pod hasłem “Well, this is fitness!”, która potrwa do końca października. Celem kampanii jest odczarowanie idealnego, często sztucznego wizerunku osób ćwiczących na siłowniach, jaki widzimy w mediach społecznościowych, i pokazanie, jak rzeczywiście wygląda trening i ćwiczący zaraz po nim. Well Fitness zachęca, aby przełamać trend publikowania swoich zdjęć i filmików w wystudiowanych pozach i pokazać światu prawdziwą twarz treningu – z potem, zmęczeniem, potarganymi włosami czy zaczerwienioną twarzą.

“Well, this is fitness?”

Kampania marki wystartowała od fazy teaserowej, w której sieć siłowni użyła obrazów perfekcyjnie wyglądających modeli i modelek typowych dla reklam siłowni czy magazynów sportowych - bez oznak zmęczenia czy potu. Slogan “Well, this is fitness?” został sprytnie skrócony do dwuznacznego akronimu “WTF?”, co miało wzbudzić ciekawość i prowokować zainteresowanie akcją. W drugiej fazie działań Well Fitness odsłoniło główny przekaz kampanii i pokazało tych samych modeli w realnych, potreningowych wersjach. Ćwiczący wyglądali na spoconych i zmęczonych, ale zadowolonych. Tak zaprojektowany key visual kampanii miał podkreślać, że siłownia to tak naprawdę miejsce, gdzie powinniśmy dbać o zdrowie, kondycję i samopoczucie, a nie jedynie o idealne zdjęcia na media społecznościowe. Na tym etapie działań hasło przewodnie straciło znak zapytania i zamieniło się w przekaz “Well, this is fitness!”.

Kampania "z myślą o tych, którzy kiedykolwiek poczuli się onieśmieleni tym, jak fitness jest przedstawiany w mediach społecznościowych"

Kampania obejmuje szeroko zakrojone działania z zakresu performance marketingu, influencer marketingu, rich mediów, PR oraz FOOH (formaty Fake Out-Of-Home). Kampanię zaprojektowała i jej realizację koordynuje agencja digital marketingu Tigers. W całej Polsce pojawiły się też plakaty, billboardy i citylighty, na których - oprócz promowania realistycznego podejścia do ćwiczeń - sieć siłowni promuje również swoją najnowszą ofertę. Każdy nowy klubowicz ma szansę skorzystać z bardzo atrakcyjnej promocji, w ramach której może ćwiczyć na siłowniach Well Fitness za jedyne 69 zł przez trzy miesiące, aż do końca roku. To atrakcyjna oferta, która ma zachęcić nowych klientów do dołączenia do sieci oraz wzmocnienia w nich poczucia, że siłownia jest dostępna dla każdego, niezależnie od aktualnej formy fizycznej, kondycji czy wyglądu w trakcie treningu.

​ - Nasza kampania jest realizowana z myślą o tych, którzy kiedykolwiek poczuli się onieśmieleni tym, jak fitness jest przedstawiany w mediach społecznościowych. Chcemy pokazać prawdziwe oblicze aktywności fizycznej, aby nikt nie rezygnował z jej podjęcia z obawy przed niespełnieniem nierealnych standardów. W Well Fitness wierzymy, że na siłowni wszyscy jesteśmy tacy sami, mimo, że przychodzimy tam z różnymi celami. Budujemy społeczność, w której każdy jest mile widziany, bez względu na zawaansowanie treningowe, czy wcześniejsze doświadczenia z aktywnością fizyczną - mówi Marta Grabeus, marketing manager sieci klubów fitness.

Czym jest Well Fitness?

Well Fitness to ogólnopolska sieć siłowni, w skład której wchodzą 69 kluby - w zdecydowanej większości czynne 24/7, co oznacza, że planujesz swoje treningi, kiedy masz na to czas i ochotę. Ponadto kluby Well Fitness są idealne dla początkujących. W ramach programu wprowadzającego Well Start, klubowicze otrzymują konsultację trenerską z analizą składu ciała i miesięczny kurs użytkowania wszystkich stref na siłowni w cenie karnetu.

Więcej informacji o kampanii oraz ofercie można znaleźć na stronie: https://wellfitness.pl/promocja

Obserwuj nas w
autor
Materiał prasowy
Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@pacjenci.pl
choroby profilaktyka problemy cywilizacyjne zdrowie psychiczne żywienie zdaniem lekarza uroda i pielęgnacja dziecko