Plejada gwiazd w spocie II edycji kampanii Badaj się regularnie
Popławska, Roznerski, Kliment, Kamińska, Herbuś i Ciachorowski w spocie promującym II edycję kampanii Badaj się regularnie: “Zdrowie to najlepsza inwestycja. Nie czekaj. Badaj się regularnie”.
Plejada gwiazd zaangażowała się w promocję spotu fundacji Badaj się regularnie. W kampanii pod hasłem “Zdrowie to najlepsza inwestycja. Nie czekaj. Badaj się regularnie” pojawili się: Edyta Herbuś, Aleksandra Popławska, Julia Kamińska, Mikołaj Roznerski, Jan Kliment i Tomasz Ciachorowski.
II edycja kampanii Badaj się regularnie
9 kwietnia 2024 roku w Nobu Hotel Fundacja Badaj się regularnie przy wsparciu partnerów: Royal Clinic, Znanylekarz oraz DNA Group zainaugurowała kampanię II edycji kampanii Badaj się regularnie . Kampanię promuje i nagłaśnia sesja zdjęciowa oraz spot z udziałem gwiazd, które bezinteresownie wsparły tę inicjatywę, zostając jej ambasadorami.
Kampanię pod hasłem “Zdrowie to najlepsza inwestycja. Nie czekaj. Badaj się regularnie” promują: Edyta Herbuś, Aleksandra Popławska, Julia Kamińska, Mikołaj Roznerski, Jan Kliment oraz Tomasz Ciachorowski . Każda z gwiazd wyraziła swoje wsparcie dla idei dbania o zdrowie poprzez regularne badania profilaktyczne.
"Nie da się żyć pełną piersią i robić fantastycznych rzeczy, nie dbając o swoje zdrowie"
"Nie da się żyć pełną piersią i robić fantastycznych rzeczy, nie dbając o swoje zdrowie. Zdarza nam się niestety o tym zapominać. Jeśli w pierwszej kolejności nie zadbamy o siebie, to nasze ciało zacznie się buntować i wtedy może być już za późno. Regularne badania mogą nam w tym pomóc. Dlatego jako ambasadorka kampanii „Badaj się regularnie”, z przyjemnością będę o tym przypominać. Najczęściej, jak się da. Dbajmy o siebie regularnie” - mówi Edyta Herbuś, ambasadorka II edycji kampanii Badaj się regularnie.
“Dzięki tej kampanii chcemy zachęcić ludzi do podejmowania regularnych działań profilaktycznych. Nawet najmniejsze działania mogą mieć ogromne znaczenie dla naszego zdrowia. W końcu dbanie o zdrowie to najlepsza inwestycja. Liczę, że ta kampania będzie inspiracją dla wielu osób, które odkładają takie decyzje na później. Nie warto!” - mówi Tomasz Ciachorowski, ambasador II edycji kampanii Badaj się regularnie.
Fundacja Badaj się Regularnie zachęca do dbania o swoje zdrowie
Spot promocyjny, w którym udział wzięli artyści, będzie emitowany w najważniejszych mediach oraz platformach internetowych. Fundacja Badaj się Regularnie liczy na pozytywny odbiór kampanii Badaj się regularnie i zachęca społeczeństwo do aktywnego uczestnictwa w dbaniu o swoje zdrowie.
Fundacja Badaj się regularnie powstała, by działać na rzecz zwiększenia świadomości społeczeństwa na temat znaczenia regularnych badań dla zachowania zdrowia. Poprzez kampanie edukacyjne, wydarzenia społeczne i dostęp do informacji, fundacja będzie starać się przekonać ludzi o ważności profilaktycznych badań. Fundacja zamierza promować ideę regularnych wizyt kontrolnych u lekarza jako sposobu na monitorowanie zdrowia i omijania potencjalnych problemów zdrowotnych.