Doppelherz aktiv Melatonina DUO – zastosowanie i działanie

Doppelherz aktiv Melatonina DUO – zastosowanie i działanie
Pixabay
Autor Paulina Piziorska24.02.2021

Każdy z nas ma czasem problem z zaśnięciem. Aby uniknąć irytujących prób zapadnięcia w sen, możesz pomóc sobie poprzez zażycie Doppelherz aktiv Melatonina DUO. To preparat, który ułatwi zaśnięcie i pozwoli ci odpocząć bez wybudzania się. Sprawdź sam, jak działa i w jaki sposób należy go zażywać!

Suplement diety Doppelherz aktiv Melatonina DUO przeznaczony jest do stosowania przez osoby, które cierpią na różnego rodzaju problemy z zaśnięciem. Może to być zarówno standardowa bezsenność, jak i rozregulowanie rytmu dobowego np. podróżą czy stresującym okresem w życiu. W takich przypadkach warto wesprzeć organizm, dostarczając mu w odpowiednim momencie dodatkowej dawki melatoniny, czyli tzw. „hormonu snu”. W niniejszym artykule znajdziesz informacje nie tylko na temat Doppelherz aktiv Melatonina DUO i jego stosowania, ale podzielimy się z Tobą także kilkoma wskazówkami dotyczącymi zdrowego snu, które mogą być dla ciebie bardzo przydatne. Zapraszamy do uważnej lektury!

Doppelherz aktiv Melatonina DUO – działanie i charakterystyka

Suplement diety Doppelherz aktiv Melatonina DUO to innowacyjny preparat, będący dwufazowo działającą tabletką, wspomagającą zdrowy sen i ułatwiającą zaśnięcie. Pierwsza faza polega na uwolnieniu dawki melatoniny zaraz po zażyciu suplementu, co pozwala przyśpieszyć wychodzenie organizmu ze stanu czuwania – unikamy w ten sposób przewracania się z boku na bok i rosnącej irytacji z powodu nienadchodzącego snu. W drugiej fazie poziom melatoniny jest utrzymywany przez stopniowo uwalniany z preparatu hormon, co pozwala na podtrzymanie zdrowego i głębokiego snu.

Dzięki preparatowi Doppelherz aktiv Melatonina DUO jesteśmy w stanie zasnąć szybciej niż zwykle, nie budzimy się w nocy, a sen jest głębszy i tym samym pozwala na efektywny i zdrowy dla ciała i umysłu odpoczynek. Farmaceutyk ten wykorzystuje naturalnie produkowaną w organizmie melatoninę, nazywaną inaczej „hormonem snu”, który wytwarzany przez szyszynkę reguluje procesy związane z czuwaniem i odpoczynkiem organizmu. Problemy z poziomem melatoniny mogą występować nie tylko w wyniku chorób, ale także w efekcie naturalnego starzenia się organizmu czy też z powodu zmiany stref czasowych (w wyniku podróżowania) i tym samym rozregulowania rytmu dobowego.

Doppelherz aktiv Melatonina DUO – stosowanie

Zalecane spożycie preparatu Doppelherz aktiv Melatonina DUO to jedna tabletka popita szklanką wody około pół godziny przed planowanym snem. Jeżeli chciałbyś przyjmować większą dawkę tego suplementu, skontaktuj się koniecznie z lekarzem i razem omówcie możliwości. Tym bardziej warto porozmawiać z internistą, aby wykluczyć wszelkiego rodzaju przeciwwskazania do kuracji. Wśród takich znajduje się między innymi uczulenie na jakąkolwiek substancję zawartą w składzie lub występująca wcześniej alergia na podobne farmaceutyki. Doppelherzu aktiv Melatonina DUO nie powinny przyjmować kobiety w ciąży czy karmiące piersią, chociaż ostateczna decyzja w tej kwestii należy do lekarza prowadzącego ciążę.

Preparat jest przeznaczony dla osób, które zmagają się z cukrzycą ze względu na bezpieczny dla nich skład. Doppelherz aktiv Melatonina DUO należy trzymać jednak z daleka od dzieci oraz przechowywać w temperaturze poniżej 25 stopni C.

Doppelherz aktiv Melatonina DUO – czy to wystarczy?

Popularne obecnie jest przyjmowanie wielu różnego rodzaju i przeznaczenia suplementów diety, które mają zastępować codzienną dbałość o zdrowie. Nie jest to dobre rozwiązanie! Preparaty, takie jak Doppelherz aktiv Melatonina DUO, mają wspierać nas w codziennych wyzwaniach, ale nie mogą być stosowane zamiast zbilansowanej diety, wysiłku fizycznego i zachowywania higieny snu. Przede wszystkim ich działanie może maskować objawy, świadczące o poważniejszej chorobie, np. depresji czy też o schorzeniach związanych z pracą tarczycy. Jeżeli zatem twoje problemy ze snem mają miejsce od dłuższego czasu i wypróbowałeś już wszystkie znane ci metody, aby z tym walczyć, koniecznie udaj się do lekarza po poradę!

Jeżeli natomiast problemy z zaśnięciem i zapadnięciem w głęboki sen są dla Ciebie nowością, wypróbuj metody standardowo polecane w takich przypadkach:

  • przynajmniej godzinę przed zaśnięciem unikaj ekspozycji na sztuczne światło pochodzące od telewizora czy telefonu,
  • przed położeniem się zadbaj o całkowitą ciemność w pokoju – to sygnał dla organizmu do produkcji melatoniny,
  • nie pij dużo przed snem, aby nie powodować wybudzania z powodu parcia na pęcherz,
  • nie objadaj się przed snem, ale nie idź też spać z uczuciem burczenia w brzuchu,
  • uspokój gonitwę myśli, leżąc w łóżku – możesz spróbować medytacji, muzyki relaksującej lub filmików ASMR, dostępnych na Youtube,
  • zadbaj o zdrową i zbilansowaną dietę,
  • regularnie uprawiaj aktywność fizyczną – wystarczą nawet spacery, byle regularne i bez finału w cukierni,
  • unikaj picia kawy, mocnej herbaty i innych napojów zawierających kofeinę lub teinę, zwłaszcza po godzinie 16.

Życzymy zdrowia i powodzenia!

Następny artykuł