Doppelherz aktiv Mocne kości – działanie i zastosowanie

Doppelherz aktiv Mocne kości – działanie i zastosowanie
Pixabay
Autor Paulina Piziorska24.02.2021

Osteoporoza jest tylko jedną z wielu chorób typowo cywilizacyjnych. Dotyka coraz większej części społeczeństwa, jesteśmy jednak w stanie jej zapobiegać. Jednym ze sposobów jest wsparcie organizmu przy pomocy preparatów, takich jak Doppelherz aktiv Mocne kości. Dowiedz się, czy warto go stosować!

Suplement diety Doppelherz aktiv Mocne kości przeznaczony jest do stosowania przez osoby szczególnie narażone na problemy z kośćmi i stawami, czyli między innymi znajdujące się w grupie ryzyka rozwinięcia się osteoporozy. Jednak absolutnie każdy powinien uzupełniać witaminy zawarte w tym preparacie w formie profilaktyki. W niniejszym artykule dowiesz się, w jaki sposób należy przyjmować Doppelherz aktiv Mocne kości oraz jakich efektów możesz po nim oczekiwać. Poniżej będziesz mógł także przeczytać kilka ważnych informacji na temat przeciwwskazań oraz podzielimy się z Tobą radami dotyczącymi utrzymania układu kostno-stawowego w dobrej kondycji. Zapraszamy do czytania!

Doppelherz aktiv Mocne kości – charakterystyka i działanie

Suplement diety Doppelherz aktiv Mocne kości przeznaczony jest dla osób zagrożonych osteoporozą lub doświadczających jakichkolwiek problemów z podażą witaminy D, K (wspomagającej w tym przypadku wchłanianie pozostałych składników) oraz wapnia. Preparat stosować mogą wyłącznie osoby dorosłe oraz starsze dzieci. W przypadku podobnych problemów u młodszych należy skonsultować się z pediatrą.

Zwiększone zapotrzebowanie na wymienione składniki występuje zwłaszcza u osób, które ukończyły 40-50 rok życia, u dzieci i młodzieży, u osób aktywnych fizycznie, palących papierosy oraz pijących zbyt duże ilości coli, kawy, herbaty czy innych napojów zawierających kofeinę lub teinę.

Doppelherz aktiv Mocne kości – stosowanie

Stosowanie preparatu Doppelherz aktiv Mocne kości jest bardzo proste. Wystarczy jedna tabletka dziennie przyjmowana bezpośrednio po posiłku i popijana dużą ilością wody. Tabletki można także dzielić, jeżeli występują problemy z połknięciem całości. Aby uzyskać oczekiwane efekty, należy stosować kurację przez co najmniej pół roku.

Nie zaleca się stosowania preparatu u osób, które wykazywały wcześniej jakiekolwiek reakcje alergiczne na któryś ze składników suplementu Doppelherz aktiv Mocne kości lub na podobne farmaceutyki. Skonsultować się z lekarzem należy w przypadku niewydolności nerek, kamicy nerkowej lub nadczynności przytarczyc. Jeżeli pacjent stosuje leki nasercowe lub jakiegokolwiek rodzaju antybiotyki, powinien skonsultować się z lekarzem lub farmaceutą przed rozpoczęciem kuracji.

Doppelherz aktiv Mocne kości może być stosowany przez osoby chore na cukrzycę lub cierpiące na nietolerancję glutenu czy laktozy. Suplement diety należy przechowywać poza zasięgiem dzieci oraz w temperaturze poniżej 25 stopni C. Preparat Doppelherz aktiv Mocne kości powinien stanowić jedynie dodatek do zrównoważonej diety i zdrowego stylu życia, a nie zastępować je.

Nie powinno się przyjmować dawki wyższej niż zalecana. Przy stałym stosowaniu większej ilości tego suplementu może dojść do hiperwitaminozy, która może doprowadzić do problemów z układem moczowym, m. in. z nerkami.

Doppelherz aktiv Mocne kości – czy to wystarczy?

Gdy decydujemy się na stosowanie jakiegokolwiek suplementu diety, musimy mieć świadomość, że preparaty tego rodzaju nie rozwiązują za nas problemów – nie zastąpią zdrowej diety i nie wyleczą poważnych schorzeń. Warto w związku z tym regularnie odwiedzać lekarza i wykonywać badania z krwi i moczu. Szczególnie ważne będzie oznaczanie poziomu witaminy D, żelaza, wapnia oraz regularne sprawdzanie podstawowej morfologii. Dla kobiet znaczenie może mieć także badanie poziomu hormonów we krwi (zwłaszcza estrogenu w okresie około i pomenopauzalnym).

Oprócz regularnej kontroli zdrowia zaleca się także (a nawet przede wszystkim!) prowadzenie zdrowego stylu życia. Co to oznacza? Pierwszym aspektem, o który koniecznie musisz zadbać, jest zdrowa dieta. To absolutnie najważniejsze. Zrezygnuj z niezdrowego jedzenia, zastąp je bogactwem warzyw i owoców. Zastanów się także nad dietą fleksiwegetariańską, oznaczającą częściową rezygnację z mięsa i przetworów nabiałowych na rzecz białka roślinnego i zdrowych tłuszczów roślinnych (zwłaszcza pochodzących z oliwy czy siemienia lnianego).

Wprowadź również do swojej codzienności regularne spacery i inne rodzaje aktywności fizycznej. Ogranicz stres i dobrze się wysypiaj. Zestresowane ciało szybciej traci ważne dla swojego zdrowia witaminy i mikroelementy. Efekty zauważysz bardzo szybko. Wystarczy tydzień, a poczujesz się lżej. Kolejne tygodnie i miesiące przyniosą spadek wagi i lepsze samopoczucie oraz lepiej odżywione ciało. Warto!

Następny artykuł