Sinsay z pilnym apelem o zwrot produktu z oferty świątecznej
Sinsay zwraca się do klientów z apelem o zaprzestanie korzystania ze wskazanego produktu z oferty świątecznej oraz o jego zwrot. Można to zrobić nawet bez dowodu zakupu. Powodem wycofania artykułów jest niespełnianie przez nie standardów jakości marki.
Sinsay wycofuje produkty
Na oficjalnej stronie Sinsay pojawił się komunikat dotyczący jednego z produktów z oferty świątecznej. Chodzi o półmisek w kształcie choinki oznaczony numerem index: 697CX-MLC. Decyzję o wycofaniu podjęto w związku z niespełnieniem standardów jakości firmy. „Za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji serdecznie przepraszamy”. Zwrotu można dokonać w każdym sklepie stacjonarnym, nawet bez dowodu zakupu.
Działają na zakrzepy jak najlepszy rozpuszczalnik. Jedz każdego dnia, a organizm ci podziękuje Koniec z tym zakazem. Od nowego roku nowe zasady w L4Co zostało wycofane?
Osoby posiadające produkty o numerach index 697CX-MLC, 8225P-00X, 3648U-33X, 3648U-22X, 3648U-11X, 7938R-MLC, proszone są o zaprzestanie korzystania z tych produktów i zwrot. Jeden z produktów pochodzi ze świątecznej oferty. Mowa o:
Wycofane są także:
Jak dokonać zwrotu?
Produkty zakupione w sklepach stacjonarnych można zwrócić w każdym stacjonarnym sklepie Sinsay, nawet bez paragonu. Z kolei produkty zakupione w sklepie internetowym można zwrócić po zalogowaniu się na swoje konto, zgodnie z procedurą zwrotów online, a także w każdym sklepie stacjonarnym.
Należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producentów i zaprzestać korzystania z wycofanych produktów. Mogą być one potencjalnie niebezpieczne dla zdrowia. W tym przypadku produkt został wycofany, ponieważ “nie spełniał standardów jakości”.
Zobacz też:
Kontrole L4 na święta. Mogą skończyć się zwolnieniem z pracy
Świąteczny dodatek do pensji. Czym jest tzw. karpiowe i komu przysługuje?
Pracujesz w porze nocnej? Sprawdź, jaki otrzymasz dodatek od 1 stycznia 2025 r.